Vyhledávání


vytiskni pdf
Vše o NIC-Handle

Co je účelem NIC-Handle?
NIC-Handle je klientské číslo, které umožnuje:

  • Online objednávku přes Manažer.
  • Rychlou identifikaci zákazníka během telefonátu na podporu a urychlí řešení Vašich problémů.
  • Spravovat všechny Vaše produkty a služby prostřednictvím webového Manažera.

Jak si vytvořím NIC-Handle?
Musíte jít na stránku Vytvoření NIC-Handle
A na této stránce naleznete online formulář. Vyplňte správné informace. Je vyžadována funkční e-mailová adresa.

Pozor: nezadávejte adresu, kterou máte vytvořenou na své doméně u OVH. Předejdete tím problémům, které se mohou vyskytnout v případě, že by byl s touto doménou nějaký problém.

Jakmile budete mít vyplněný a odeslaný formulář, obdržíte e-mail informující Vás o NIC-Handle a heslu.
Váš NicHandle a heslo si prosím schovejte a zapamatujte.

Proč 4 typy NIC-Handle?
Každý NIC-Handle má jiný účel.

Vlastnický NIC je vlastníkem služby. Je odlišný od administrátorského NIC-Handle a nemá přístup ke správě služeb. Jestliže jste zprostředkovatelem služby, Vlastnický NIC obsahuje informace o Vašem zákazníkovi.

Administrátorský NIC spravuje administrativní záležitosti služeb. Může měnit kontakty s výjimkou jména a příjmení Vlastnický NIC. Vlastnický NIC kontakt dostává e-maily o obnovení služeb OVH. Jestliže je to nutné, Vlastnický NIC může také měnit nastavení některých částí služeb.

Technický NIC spravuje technické aspekty služby. Může také měnit nastavení Fakturační NIC.

Fakturační NIC má přístup k nastavení faktur.

Jak změním mé kontakty?
Jednoduše v Manažeru zvolte "Správa". Klikněte na "Správa kontaktů"
Na této stránce můžete spravovat kontakty. Klikněte na "Změnit" pro změnu.

Ztráta hesla
Postup je popsán na stránce Ztráta hesla k NIC-Handle

Velmi důležité
Ujistěte se, že Váš Nic-Handle obsahuje správné informace (hlavně e-mailovou adresu), takže Vás OVH bude moci kdykoli kontaktovat.